środa, 13 czerwca 2018

Znikam... i to raczej na dłużej

Nie tak miało być, zupełnie nie tak...
Był ambitny plan na dwa lata bloga. Miałam rozpisać wzór albo i dwa, zaproponować Wam tzw. wspólnego KALa, i napisać kilka postów techniczno-matematycznych o tym jak to wszystko wyliczam i "projektuję" sweterki w różnych konstrukcjach. Niestety nic z tego. Życie brutalnie zweryfikował moje wszystkie plany, nie tylko te blogowe. 
Mój tato niespodziewanie znalazł się na OIOMie gdzie spędził trzy tygodnie zaintubowany. Teraz, choć jest już nieco lepiej i maszyna nie jest niezbędna, nadal przebywa w szpitalu całkowicie niesamodzielny, a miejsc w ZOLach póki co brak.
 Z oczywistych względów więc nie wiem kiedy znów coś wydziergam i tu zamieszczę. Zaglądam jednak czasem milcząco do Was by oderwać myśli od tej szpitalnej codzienności.
Trzymajcie proszę kciuki żeby było dobrze, żeby co dnia znajdowały się nowe siły, u niego i u mnie też...
Do kiedyś, mam nadzieję, dziękuje Wam za te dwa lata gdy tu zaglądaliście, komentowaliście i przesyłaliście dobrą energię.
Antracytowa - Majka

18 komentarzy:

  1. Maju, zaglądaj do nas po cichu, ale i czasem dziergaj trochę. Sama wiesz, że to najlepszy relaks, a ten czasem będzie Ci bardzo potrzebny. Siłę znajdziesz, ona sama przychodzi, gdy bliscy potrzebują pomocy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowia Twojemu Tacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te życzenia. Chwilowo oswajam sytuacje i jestem zmęczona psychiczne więc dziergać nie mam siły ani czasu, chce wierzyć że będzie lepiej

      Usuń
  2. Kochana! Bardzo mocno trzymam! Niech Tata wraca do zdrowia, a Ty wracaj do nas! Uściskuję! Trzymajcie się! A gdyby co, to mejla zawsze odbieram! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę trzymać kciuki bo sama opiekowałam się babcią osiem lat więc życzę Ci siły i wytrwałości bo z resztą dasz radę. A drutów nie odstawiaj bo są odskocznią od ciężkiej pracy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę dać radę, bo jak nie ja to kto. A do drutów wrócę gdy już będzie lepiej

      Usuń
  4. Majeczko zycze Wam dużo sił w opiece nad tata. Oby jakość Jego życia szybko się poprawiła. Mam nadzieje ze zdołasz szybko wrócić do dziergania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, siły będą potrzebne, jestem jedynaczką i muszę tą sytuację jakoś dźwignąć

      Usuń
  5. Życzę wszystkiego naj naj lepszego.Będzie dobrze mój tata (88 lat )był trzy tygodnie w śpiączce i maszyny właściwie żyły za niego.Dzisiaj jest znowu samowystarczalny i samodzielny.Wierzę i zyczę aby było tak samo u Twojego Tatki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to co napisałaś,to podobna sytuacja, nie wiedzieli czy się obudzi a jest przytomny i choć po lekach nie do końca wszystko pamięta to wrócił. Dziękuję że dajesz nadzieję że się poukłada, że w tym wieku może (Tata ma 83lata)

      Usuń
  6. Kochana, ja tam mam swoje sposoby i ich użyję, wiesz jakie, nie chodzi o kciuki. Ale tymczasem przesyłam Ci dobre myśli i szczere życzenia poprawy stanu Twojego Taty. Ja bardzo wierzę, że nie ma takiego stanu, który by nie mógł ulec poprawie. Też się trochę napatrzyłam w życiu, choć nie aż z tak bliska i nie z takim natężeniem, o jakim Ty piszesz, stąd wiem, że niekoniecznie cuda, ale wielkie zmiany są możliwe. A cuda też już widziałam :). Mam wielką nadzieję, że niedługo odetchniecie oboje z Tatą z ulgą i będzie dobrze.
    Co do drutów i bloga - nie uciekną. My z resztą też. Na wszystko jest odpowiedni czas.
    Życzę Ci dużo siły, a raczej tego, żeby sama ujawniła się siła, która w Tobie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, użycie "Twoich sposobów" napewno nie zaszkodzi. Siły też będą musiały się znaleźć, nie ma innej opcji, ktoś przecież musi się zaopiekować tatą, a poza mną nie ma nikogo.

      Usuń
  7. Ojejku, przesyłam kupę wirtualnych uścisków i wspierających przytulasów. Nie martw się blogiem, przecież w Internecie nic nie ginie ;) Życzę dużo zdrowia dla Taty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za to wirtualne wsparcie i życzenia dla taty

      Usuń
  8. Oczywiście że będę tęsknić za twoimi postami, udziergami i klimatem. Ale życie ma swoje priorytety. W takim razie tacie życzę dużo zdrowia, sił i hartu ducha. Tobie także dużo sił, zaparcia i wewnętrznego spokoju. I choćbyś dziergała sweterek rok cały to i tak będę czekać na kolejny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tata zasnął na zawsze w poniedziałek. Teraz będę potrzebowała sił by się pozbierać i odnaleźć w rzeczywistości bez niego.

      Usuń
  9. Trzymaj się, przytulam...

    OdpowiedzUsuń